Autor Thema: Änderung an der Punktevergabe für Hero Dungeons:  (Gelesen 3344 mal)

Striper-Thorsten

• Moderator
  • Offline Offline
  • Beitrge: 3.238
  • DPS Poser
Änderung an der Punktevergabe für Hero Dungeons:
« am: Samstag 19. Mrz 2011, 08:55:17 »
Quelle
Zitat
  • In 4.1, running random Heroic dungeons for VP is now something you can do on your own schedule. Feel like spending your entire Saturday queuing up as random? No problem!
  • The first seven random Rise of the Zandalari Heroics you run for the week will award 140 VP each. This is double the VP that you’ll receive from your first seven random "tier 1" Cataclysm Heroics, since the dungeons are considered a "step up" in difficulty.
  • You'll be able to randomly queue for the Rise of the Zandalari Heroics separately from the tier 1 Cataclysm Heroic dungeons.
  • Each week you can earn up to 980 VP just by running random Heroic dungeons. If you want to maximize your VP gains, you can still reach the overall weekly cap of 1250 by defeating raid level content.
kurz: mit 4.1 gibt es ein woechentliches cap fuer heros, man kann also alle 7 hero inis an einem Tag machen und bekommt dafuer die Punkte, dann hat man die 6 Folgetage halt Ruhe. Zul Gurub und Zul Aman geben mehr Punkte als die ersten heroischen Inis, naemlich 140 statt 70. Man kann also 7x140 Punkte an einem Tag machen wenn man 7x Zul Irgendwas hero geht!!!
Egal wieviele Raidbosse man legt: man kann nicht mehr als 1250 Punkte / Woche machen!

Gute Aenderung! Ich vermute mal noch 2-3 Wochen bis der Patch wirklich kommt...
WARNING: The above post may contain sex, violence, drugs, sexual violence, violent sex, sexual drugs, violent drugs and violently sexual drugs.

Fjalli-Eiko

• Paladin
  • Offline Offline
  • Beitrge: 148
Re: Änderung an der Punktevergabe für Hero Dungeons:
« Antwort #1 am: Samstag 19. Mrz 2011, 10:46:37 »
ja das klingt gut, die dailies nerven nämlich richtig!!!! :D

auf die beiden "neuen" ini´s freue ich mich auich schon